ورژن

درباره ورژن

اصطلاح «جوان روغن نباتی» زمانی در فرهنگ ایران متداول شد که روغن‌های صنعتی به شکل گسترده در بازار ایران توزیع شدند و مردم به این باور رسیدند که افراد مسنی که از روغن‌های بکر و غیرصنعتی قدیم تغذیه کرده‌اند، نسبت به جوان‌هایی که از روغن‌های صنعتی تغذیه می‌کنند قدرت، سلامت و مقاومت بیشتری دارند.شاید این اصطلاح کمی اغراق شده به نظر برسد اما چندان هم دور از حقیقت نیست.

شرکت کشت و صنعت اَبکار گلستان در سال ۸۷ با برند تجاری ورژن روش‌های سنتی روغن‌گیری از دانه‌های باکیفیت گیاهان را با بهترین تکنیک‌های بهداشتی (پرس سرد) ترکیب کرد تا برای اولین بار روغن‌های فرابکر (اکستراویرجین) را در سطح ملی عرضه کند. نام ورژن برگرفته از ویرجین به معنی بکر و خالص است و کلمه اَبکار جمع بکر می‌باشد.

به دلیل تجربه مدیران، وجود نیروهای متخصص و تجهیز شرکت به ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تمام مراحل کشاورزی، تولید، بسته بندی و توزیع بصورت کاملاً خودکفا توسط مجموعه انجام می‌شود و می‌توان گفت تولید لیبل، تنها مرحله‌ای از فرآیند بسته بندی است که شرکت وابسته به نیروهایی خارج از مجموعه است.

این شرکت حاصل سال‌ها تجربه و تخصص خود را در قالب روغن‌های گیاهی صد درصد خالص با عطر و طعم کاملاً طبیعی در اختیار مصرف‌کنندگان عزیز قرارداده‌ است. روغن‌های فرابکر را می‌توان جایگزین مناسبی برای روغن‌های سنتی دانست.

ورژن یک نام تجاری نیست، نمادی از سلامت است که تلاش‌ می‌کند، فرهنگ استفاده صحیح از روغن‌های فرابکر را با هدف استفاده حداکثری از ارزش غذایی دانه‌های گیاهی طبیعی و تامین سلامت افراد جامعه ترویج دهد. طعم و عطر غذای ایرانی با روغن‌‌های گیاهی دوچندان می‌شود و فرهنگ صحیح مصرف از بروز بیماری‌ها پیشگیری می‌کند.